Trött

God kväll på er! Vet inte vad de är som händer men är trött hela tiden. Somnat efter jobbet två dagar i rad nu. Vädret har ju ändrats här på Kreta och de känns som svensk höst med blåst och kallt (20 grader ) Nu sover ja med duntäcke utan att svettas och har tjocktröja till jobbet, fan oxå!! Kanske är de höst/vinter depritionen som kryper sig på mig... På söndag och måndag är jag ledig och ja checkade på vädret att de ska bli sol och 25 grader håller tummarna för det... Jag och andre har nämligen bestämt att vi ska steka med olja på söndag vid poolen för måste ju bli svart igen klart... Va gör vi annars jobbar och har filmmys kvällar när de är så dåligt väder.. I morgon har jag ställt kl på 10 då ja tänkte tvätta och ut och gå en timma innan jobbet (börjar 14) ps. har även varit och handlat mat idag så har gjort matlådor med ris och kyckling med sötsur... Och tänkte laga mer i veckan så ja "slipper" äta restaurang mat, usch så trött på det... Vill ha riktigt husmanskost eller bara sallad ;-) natti natti puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0