Slitet partydjur

Hej hopp i lingonskogen... Fett trött får skylla mig lite själv. I lördags sluta jag kl 22 och jag och andre var såklart lediga på söndag så vi kom på den briljanta iden att gå ut.. Och fett kul hade vi dagen efter skulle vi ligga vi poolen och steka. Då ringer Helen och säger att ja måste jobba för sjukdom, så våran fri dag blev ödelagd... Vi gjorde lite mat innan ja drog till jobbet potatis, gräddsås och kött. Det var mums!!! Sedan blev de jobb i 5 timmar och har nog aldrig suckat så mkt på jobbet innan var så trött... Sedan slutade jag halv 9 och ja va ska mAn säga. Ida gick inte hem och sov, nänä vi skulle ju ut igeb... Så bara påt igen, men hade as kul igår också de var ju closing party på splended va ju klart att ja var tvungen att gå dit... Men nu ska ja inte festa på ett tag... Idag har jag varit vid poolen och stekt de var najs... ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0