Njuter till tusen, två dagar fri :)

Hej hopp! Kom hem för en stund sen, var och käkade på meltemi med el pol gänget. Blev pizza, tänkte säga att de är jag ju värd en fredag kväll men de är visst måndag. Känns som fredag idag då jag är ledig nu två dagar, wihoooo ;-) efter middagen så hick vi till en bar och tog en drink det var jag Linn och Amanda! Det var riktigt hyggligt, inte ofta vi har gjort det. Efter de kom jag hem och kollade på två avsnitt av PLL måste ju ha den dagliga dosen. Nu är de dax att säga natti natt då jag och thellis ska vara på stranden kl 10.. Det blir att tok steka i morgon. På onsdag är det Ida och andre dag då blir det oxå stek! Vi måste ju passa på denna veckan med "våran dag" då den blev ödelagd sista veckan och han åker hem på lördag, den tokiga skåningen. Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0