Känner mig färdig

God afton! Sitter nu i soffan och har precis skypat med Lizzie!! Det var mysigt, alltid lika kul att prata med henne inte lika kul att de laggar.. Nu känner jag att jag bara går och väntar på att tiden ska gå fortare så jag kan komma hem till vänner och familj. Sedan starta ett nytt kapitel och ha en mysig vinter med Lizzie ;-) träna och jobba, längtar!!! 

I afton är typ alla kollegor ute i byn, jag har servicetelefonen men de gör mig inget då jag ändå inte känner för någon utgång eller alkohol! I morgon ska Linn klippa Mitt hår och de är verkligen dax, så slitet. Slutar 16:30 imorgon och på torsdag börjar jag 14 tänkte att jag skulle klämma in en träning däremellan ;-) nu blir de o sova och hoppas att natten blir lugn utan samtal. 
Puss och godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0