update fra trogstad

Hej hoipp i stugorna! Nu har jag bott i Norge i 4 dagar och det känns fantastiskt! Jag o LIzzie har gjort en myshörna där vi sover och kollar på gossip girl när vi har tid. Vi har jobbat lite varje dag och de senaste två dagarna har vi har vi serverat jultallrik till pensionärer över 85 år :) I morgon blir det städning och pressa lakan och servera i restaurangen. Ev lite jobb på lördag pådagen och sedan ev fest i Askim, (Lizzie är as taggad!)
Igår började jag studera spanska igen och Lizzie är min lärare fett taggad!! Hade tänkt att plugga både grekiska o spanska har typ gett upp hoppet på grekiska(omöjligt på egenhand om man inte har någon och snacka det med varje dag)Så nu ska vi spise lite sedan blir det plugg och avsluta kvällen såklart med Gossip girl :)
Ha en fin afton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0