Solen skiner👍

Hejsan, liten uppdate om veckan dÄ jag bara lagt ut bilder;-)
Hela veckan har varit lugn pÄ fest fronten iaf tog en vecka fri sÄ nu Àr jag pÄ topp igen ;-) igÄr började jag jobbt kl 2 och gick upp runt tio för en "morgon" promenad. Skit vad ja svettades ihjÀl stack hem pÄ en snabb frulle, sedan till poolen för solning och bad ;-) awesome!! Sen idag började ja 8 och gick upp innan 7 pÄ jobbet har det varit mkt byte av rum och klagomÄl. Men det klaras av galant. Nu Àr jag hemma och ligger pÄ baksidan och steker, lÀngesen sÄ mÄste passa pÄ varenda sekund sÄ man kan fÄ lite brunt kött :D kÀnner mig vit dÄ de senaste fridagarna bestÄtt av moln/regn och att jag bara legat inne!!

I kvÀll ska vi fira kÀra Christine för hon fyller Är i morgon och bÄda Àr lediga wihoooo. Antingen blir det förfest pÄ villa g eller pÄ astrea vi fÄr se vart kvÀllen leder oss, nÀ nu ska ja tillbaka till min bok och en lite pn sÄ man orkar med natten (gammal) fyller ju om 2 veckor wihooo
Puss och kraaaam đŸ’œâ€đŸ’–


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0