Jag är lycklig

Tjabba tjena hallå!! Idag är en sån dag som jag bara älskar livet och är väldens lyckligaste... Det är inget speciellt som har hänt men såhär har min dag sett ut:
Jobbade 8-15 sedan drog jag hem en sväng bytte om. sen tog jag bilen med Emilia till jumbo då vi skulle köpa lite festligheter till söndag (birthday party) ..efter det åkte vi hem hämtade upp Cecilia & Christine och körde vidare till chania för lite shopping och hygge. Hittade en klänning till bröllopet så är as fin men så klart när jag kom hem har jag tagit fel storlek (suck) hoppas ja kan åka och byta den ngn dag fan den ser ut som en Hösäck!! Efter de bestämde vi oss för att äta på karma i platanias och på vägen dit världens vackraste solnedgång fick vi skåda... Till råga på det disco dunk och sång i bilen, awesome! Sedan kom vi till det bästa åt kyckling curry på karma, den är världens godaste !!!
Nu ligger jag i min nybäddade säng och är ny duschade, den känslan slår allt. Det finns inget bättre än att gå och lägga sig med blött hår i nytvättade lakan.. Kan säga att denna dagen kunde inte bli bättre,en av de bästa här på ön!!

Nu ska ja sova och börjar jobbet kl 9 imorgon efter de blir det steka och träning och förbereda inför kvällen på villa (awesome) Mercedes ;-)
Puss och god natt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0