Kvallen blev inte som vi hade tankt

Hej pa er, Idag har ja fri och igar blev det en utgang me fantastiska Louise... hm vart ska jag borja, jo vi hade tankt oss en underbar utgang till Flicks som vi alltid hanger pa, Jag och Louise traskar ner till stan och ser att stallet ar stangt !! Da ar det alltsa fortfarande stangt av polisen fran sista veckan och alla andra stallen oxa... Vi tanker WFT vi som ville ut och dansa dricka drinka osv... Vi tanker va fan vi kan inte ga hem nu och sova vi maste ju gora ngt crazy.. Vi gar gatan ner och satter oss pa en rock bar som spelar live musik fullt med gamlingar, jag som inte ens gillar rock asch vi bestallde in lite appel martini och mojito, efter det sa gick vi och checkade vid hamnen vart allt folk haller hus, vi tanker ju att de maste ju vara nagra unga ute. Vi hamnade pa ett stalle som heter banana longe fullt med italenare och surfare, valdigt hyggligt stalle vi fick choklad/vodka shot super god och jatte farligt ;) sedan nar de stallet stangde gick vi vidare till Waikiki som vi inte varit pa hunda ar, super manga manniskor och mega hyggligt, det blev mkt dans och lite for manga shots oooopss!

Sa va har vi gjort idag jo jag tog mig en promenad till louise i morse runt 12 solat lite sen blev vi for rastlosa sa vi drog till stan de blev lite shopping och vi at lunch pa varat favostalle det blev pasta med rakor aaa sa underbart... Nu ska ja sticka hem och sova lite, halvt dod, i afton blir det team middag pa El Sombrero... Puss p er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0