Fri dag & upp klockan 6

Hejsan Hoppsan! Har precis kort oturen med 12 pax idag valdigt hyggligt och hemkommen lite efter kl 5 fantastikt ! Igar hade jag min fri dag och da uppe med tuppen kl 6 for LOuise hamta mig 6.30 vi begav oss mot playitas och mota upp Oliver for frukost pa Ply efter det satte vi oss pa bussen och mot syd for en halv dag pa havet. Det blev en tur med magic katamaran med all inclusive vi sag massar av delfiner som simmade runt och aven hoppade jams med baten det var en fantastisk upplevelse och sag aven en stor val precis vid baten super haftigt verkligen.. Det var den basta fri dagen pa lange med massvis av sol, sangria och manga skratt.. I afton far vi se vad som sker Oliver och Kim kommer upp i kvall sa antar att de blir fest, imorgon vantar en halv teamdag pa barcelo corralejo med frukost, avslappning vid poolerna och forhoppningsvis soooool :) eftermiddag jobbar jag dock men det ar bara lite office jobb med vkm.... naha nu ska ja bege mig hem for att vila lite och ladda infor kvallen :D Just det de ar ju pask ocksa de ar inget jag lagt marke till eftersom jag inte fatt nagot paskagg.. Men GLAD PASK pa er pussss <3 3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vi måste simma med delfiner ihop <3

2013-03-30 @ 01:04:20
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0