Födelsedags firande

Tja tja! Så har man lyckats bli ännu ett år äldre, och idag är ja inte kaxig. Börjar med uppdate från lördag.
Kvällen startade med en härlig kväll på astrea med god mat och dryck. Det var jag, Christine, Andrea, Cecilia & Lovisa. Sedan stack vi en sväng till social och klockan slog 12 då kom happy birtday sången och glass bjöds det på blev ett shot eller två. Sedangick vi vidare till troppan och fick gratis inträde till villa Mercedes satte oss i taxi. Och kan bara säga att jag älskar villa m, bästa klubben ever, bra stämning, musik och snygga greker,kan de bli bättre ? Sov en timma sedan upp för jobb men de var de lätt värt ;-)

Söndagen
Jobb till kl 3, efter de inhandling inför kvällen och sedan 3 timmars siesta (det behövdes) sedan fixa inför grillningen satte upp ballonger med hjälp av C och gjorde fint. För fest på villa g men inte på taket de blåste för mkt. Sedan stack vi till social där spriten flödade, fick även en as god stor choklad tårta , dom är för söta där! Kan säga att jag haft en helt fantastisk födelsedagen och den kunde nästan inte varit bättre..

Idag har jag haft fri och efter några timmars sömn stack vi andre, chrissi, Linda & ida till costa costa för stek och njuta av den lediga dagen. Helt underbar fri dag, i kväll var teamet på vanilja för middag, de var super trevlig men alldeles för sliten för att vara social. Nu blir det sova i 10 Timmar sen dax för jobb... Och imorgon kommer lizzie hit det kan ju faktiskt inte bli bättre !! :D

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0