Love the airport

Hej hopp, tillbaka från ännu en flygplatsdag började dagen med en departure med Malmö och en arrival det blåser mkt här idag, så de hade medvind och landade 40 min före blev lite tait men funkade sen hem på en två timmars siesta. För att sedan hämta upp Luleå för dep sedan arrival där var de tur att vi var 3 st för Luleå var 55 min för tidiga och hann precis checka in all sedan sprang jag till min arrival buss och hem snabba ryck de är det bästa.. Ikväll väntar team dinner at keystaff villa, Philip ska till playitas i tre veckor så de blir jag och Lizzie som får hålla ställningarna. Vi blir ju en guide mindre men keystaff kommer hjälpa till och vi får behålla våra två fridagar AWESOOOME :) nähä måste hoppa i duschen nu så vi hinner puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0