Mäta fettet

God kväll/ god natt! Vi kom precis in från kvällens jobb och sista julbordet för säsongen! Det har varit en hygglig afton ;-) tidigare idag har vi skalat 10 kg potatis och tränat (såklart) det blev ben och rumpa, benpressen tog jag 50 kg det känns skönt vet att i morgon kommer det bli svårt att sätta sig på toan men fan va underbart.. I morgon ska vi mäta vårat fett på gymmet alltså hur mkt fett vi har i våra kroppar,, längtar!! Våran pt har bara 2 procent på kroppen om jag har mindre än 50 så är jag glad, äsch skämtosido det ska bli intressant.. 

Lite roliga komentarer från Lizzie på senaste tiden:
Vi snackade om uppesittar kväll innan julafton och hon kläcker ur sig, hur länge då?
Vi pratade om godis och att vi borde få äta godis på julafton även fast det inte är lördag.
Lizzie: att inte få äta godis på julafton är som att gå till en fyllefest nykter! 
Vi är på gymmet och kör pull ups, jag hänger i repet och hon hjälper till från sidan, så säger hon:  nu du flyga,med en blattedialekt, och precis brevid står det en utlänning (men han skrattade faktisk) 
Den tösen är för underbar, ni kan ju bara tänka er vad som flyger ur henne ibland alltså! 

Älskar mina nya löparskor, en färgklick i vardagen! 



Avslutar kvällen med lite humor, god natt bart <3

Kommentarer
Postat av: lizziee

Den dialekten du säger att jag hade kom naturligt. Det va jag liksom, stackarn han bredvid. Tur att han skrattade :) och det där med uppesittar kväll, har vi inte i Norge haha. Hur länge då, jag dör lite på den kommentaren själv mohaha

2013-12-21 @ 02:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0