fredag & 11 dagar kvar

Hej på er!!
Sorry för bad update som vanligt, inte haft lust att skriva riktigt men nu tänkte jag uppdatera om veckan som gått... vi börjar med förra fredags kvällen.. såklart blev det en utgång (Standard) Kim & oliver kom upp från playitas och anslöt sig det blev häng med ving gänget en av tjejerna skulle hem så lite avslutsfest på Flick sedan vidare till latinobaren fast en annan eftersom djn har bytt bar måste vi ju hänga efter, vi hade det trevligt dansa mkt som vanligt och efter tag skulle vi gå hem då var de många araber i baren det var en som försökte dansa med mig men jag ville inte då fick ja en halv drink över mig och isbitarna bara flög efter det skulle vi ta oss hem med det gick inte då kom ett helt gäng med araber (marokaner) och lät oss inte gå sen började alla slås med varandra helt sjukt!! Tur att vi kände folk i baren som kunde köra oss hem man vill ju inte bli förföljd hem liksom även fast vi bor nära... Det händer alltid massa sjuka saker när vi går ut speciellt jag och lizzie (spårar)
Lördagen hade vi team dag vi började med frukost på Barcelo eller dagen började med att  försov och och vaknade av att monika ringer och säger vart är ni... vi slänger oss i taxn och kastar med de vi tror att vi behöver när vi sitter på frukosten så kommer ja på att ja glömt min bikini (SMART) så hoppar in i taxin igen och hämtar den sedan spenderar vi halva dagen på spat och solar fuck de var härligt :D det var vi verkligen värda...
Resten av veckan har varit jobb och servicetelefonen vi har inte så mkt gäster denna veckan så de är lugnt men i går (torsdag) Hade jag även Lanzarotes servicetelefon och de säger innan de kopplar den äcsh den ringer inte så mkt eeee jooo de gjorde den 3 samtal innan kl 9 på morgon och innan ja ens kommit hemifrån men de var gaska lätta saker de ville ha hjälp med som hemresetider osv...
Idag fredag har jag haft hs (hotellservice) i corralejo på cyckel och fy fan vad de blåser idag och snacka om mot vind usch !! Ska ta bilen till playitas om en timma och hämta mina kära kollegor där, för i kväll/ imorgon ska vi ha KICK DOWN wawawwiiwiaaa idag kommer alltså alla apollo guider upp till nord och ska festa/ äta och hygga imorgon får vi se vart dagen leder då keystaff har planerat allt det enda vi vet är att vi är indelade i lag, Team Pink, gul och röd och jag är rosa så i kväll ska vi vara färgen vi fått från topp till tå (Bilder kommer ut om några dagar)
 
Just det har fått mina flygbiljetter nu Åker från fuerteventura 16 april och hemma en vecka sen åker jag till chania 23 april.....
 
Vill även gratulera min kära far på han födelsedag Grattis grattis !!!
 
Trevlig helg på er puss o kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0