Oooh happy day, noooot

Hej!
Har haft världens sämsta morgon, vaknade av att jag har feber, dunder huvudvärk och världens hosta. Kul hade tänkt att träna när ja äntligen är ledig men men blir och ligga i soffan framför en bra serie.

Update från helgen, i lördags jobbade jag 10-14 sen åkte jag en sväng till Sandra och käkade lunch. På kvällen var jag på 50 års fest min morbrors tjej fyllde, blev även en spontan utgång till platens med syrran och kusinen. Mötte även upp Sandra, vi kom överrens om att hon skulle sova hos mig för båda började kl 8 dagen efter.
Vi försov oss såklart för hon hade stängt av 5 alarm, men vi kom till jobbet vid 9 så det var ingen fara.
Klarar ju tydligen inte av att festa och jobba morgonen efter längre, börjar bli gammal.
Och igår var det Söndagsmys för hela slanten.


Här är några bilder från helgen





Nu ska jag koka thé och kanske få i mig något att äta.
Tuudels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0