Opepp!

Heeey! Började dagen med hs i caleta upp kl 7 och iväg, träffade inte många gäster sen tillbaka till kontoret,, har haft service telefonen två dagar nu och de har ringt ganska mkt många case att ta tag i, men men de rullar på.. Och innan vi drog hem så förbi läkaren (somvanligt) foten är fortfarande svullen och kan inte gå ordentligt men kan inte heller hoppa på kryckorna då jag ´har stora blåsor i händerna och blåmärken på armarna. Imorgon hooppas jag de blir bättre och att jag snart kan gå och jobba ordentligt.. imorgon blir de kontors arbete då ja inte kan springa omkring på flygplatsen :( Känner mig så opepp på allt och att vara sjuk hela tiden... Blir inget kul på nyår då jag fortfarande går på antibiotika ska nog bara dra något gammalt över mig då, Hej Hopp !!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0