Uppdatering från veckan

Hej på er mina solroser!
Har haft en helt underbar vecka med Sandra och co. Vi hyrde bli och åkte till Elafonissi i lördags och på kvällen blev det utgång på Villa Mercedes fuck va den klubben är fet !!!! De är de ända stället som ja kommer gå ut till för resen av säsongen.
Sen har vi varit i chania och på restaurangen astrea  och costa costa och bara haft det underbart.
De åkte i tisdags och nu är det tomt här :-(
 
I onsdags hade jag samaria och det var nummer 6 jag gick fantastikt och nu på onsdag har jag den igen, wihooo.
Efter samaria blev det en snabb dusch och slänga sig i bilen till Falasserna för beach party, det var fett blev redbull och dansning på högvarv.
I torsdags så var ja på flygplatsen både dag och natt awesome !!! och idag chillat med Vanessa på stranden och haft hs nu i eftermiddags. Imorn åker vanessa hem så det blir lite myskväll ikväll upp tidigt imorn för pick up vid 08.25 till flygplatsen :)
 
Har lovat mig själv att ja ska ta tag i träningen så på söndag smäller det !"  BOOOOM ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0