Changes

Hej Igen !
 
Har fått någon konstig lust att blogga igen, har verkligen tänkt dessa dagar och vill bara få ur mig det. Livet är helt underbart på många sett har de mest underbara och givande jobbet ever och saknar inte sverige så speciellt mkt (bara maten & Min familj) har helt underbara människor runt omkring mig. Det som är det bästa med att vara iväg är att få perspektiv på saker som tex vänskap. Har verkligen lärt mig efter dessa 4 månader vilka som verkligen finns där när man verkligen behöver dom. Och jag behöver inte ha ytliga vänner i mitt liv, eller sånna som bara tar energi. Det var allt för mig idag, nu blir det en PN och sedan en härlig kväll/natt på flygplatsen puss <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sändra

<3 Du är min underbara smörblomma! ;)

2012-08-20 @ 11:09:41
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com
Postat av: Zara

Saknar dig med ! Skriv oftare bara tack !

2012-08-24 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0