Sista lördagspasset på ekoxen

Hej Hej!


Idag kör jag sista lördagspasset på oxen, det känns helt sjukt när man tänker på det och även lite sorgligt. Har totalt 6 pass kvar tills ja slutar på fredag, helt sjukt!
Tror det blir en trevlig kväll, det är studentsittning i restaurangen så blir fullt hus, roligt när de är lite fart och fläkt.

Igår var jag och kollegorna och åt på storan, det var mycket trevligt det blev många skratt, tror vi var dom enda som hördes på restaurangen. :) Fick även en avskedspresent, en fin blå klocka från jet set som jag kan ha i mitt framtida jobb. Och även en namnskylt som dom tyckte passade (lägger upp den bilden senare) och en flaska mouserande. Dom är helt underbara !!
Fick även hem uniformen från apollo igår och de var inte lite kläder (2 kartonger) fattar inte hur jag ska få med mig allt även fast ja har 40 kilo. hm kommer bli spännade att väga väskan ;)

I morgon går flyttlasset från lägenheten till mina föräldrar med alla mina saker, har nästan packat allt har pyttelite kvar som ja tänkte fixa i kväll. Sista natten i lägenheten på ett halv år. Gaaaalet ! 
Flyttar ju in hos min kära syster imorn, stackars henne som får stå ut med mig. hahah skämtosido jobbar ändå mkt i veckan så kommer nog knappt märkas och ska hinna träffa alla innan jag drar. Puuh kommer bli en fullspäckad vecka jag har framför mig.

Önskar er en härlig lördagskväll.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0