Seg dag !

Hallooo!!

Uppdate från igår:  startade dagen med ett pass på oxen, sen vidare mot mantorp och hälsa på mina älskade föräldrar vi lagade mat och bara umgicks. Sen ringer Ida och vill ut och dansa, snäll som jag är följde jag med, haha hade ju ändå inget bättre för mig. Vi hamnade på harrys/ Sliver, så jävla mkt snorungar där så ja vill spy, ingen rolig utgång blev att vi gick hem tidigt som pensionärer. Har verkligen tröttnat på utelivet, usch!!

Idag känner jag bara för att ligga i soffan kolla på ngn bra film och käka godis men icke började jobbet vid 14,30 så slutar 23. Julie och Lisa skulle eventuellt komma förbi senare, hoppas det för jag är redan uttråkad..




Kommentarer
Postat av: Julie

See you later aligator <3

2012-04-01 @ 16:29:43
URL: http://jadorejulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0