Bästa helgen på länge

I fredags åkte jag o Sadegh till Linköping o till mammi o pappi för att hälsa på. Vi kom ganska sent på fredagen så de blev o äta o slappa i soffan. På lördagen så kom syrran och hela familjen åkte till Mjölby o såg på lastbilsutställning och sedan på motorcykelrace. På kvällen så grillade vi och såg på film, på söndag vaknade vi tidigt och gjorde tårta för vi skulle fira i för väg att jag fyller år. Så släkten kom kl 15, jag fick fina presenter 😊👌 på kvällen åkte Sadegh o jag till Linköping och sov på ekoxen en natt, vi mötte upp Julie o Josef på ledgens och åt middag tillsammans o de var väldigt trevligt, (får göras om) 
På måndagen blev de lite shopping och vi mötte upp Ida på stan de blev att vi gick på stan och lunch på kolgrillen (grekiska restaurang) sen tog vi tåget kl 15 tillbaka till Oslo. 
Det var en fart fylld helg och så fantastisk kul, längtar till alla kommer o hälsar på mig i Oslo 😊 bildbomb nedanför 😁











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0