Workout

God morgon! sitter nu på tbanen till jobbet, älskar o jobba lördag fm för tid går så fort båda in och utcheck, efter en till kaffe så tror jag att jag vaknar till. 😉 

Träningen går bra igen även fast jag känner mig trött hela tiden. Det är nog årstiden att de är mörkt hela tiden. Har börjat komma igång med programmet vi har men fortfarande dålig på att köra cardio, men i veckan blev de ändå en mil på cyckel. 
Börjar få bättre resultat och körde faktiskt marklyft med 20 kg på varje sida och iförrgår så tränade jag med Sadegh och då körde jag bänkpress med 10 kg på varje sida och brukar bara köra 5 kg. Skönt o ha någon som kan pusha en ännu mer😊 
Nähä nu ska jag snart hoppa av, hoppad ni får en trevlig lördag !!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig !!! bra du har S som hjälper och pushar lite.., men jag vill också träna med dig... buhu

2015-01-18 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0