Lugn helg

Så var denna helgen över, det blev en lugn helg på jobbet. Fullt hus men inte så mycket aktivitet i receptionen. Hann med mycket arbete som man aldrig hinner med annars. 

Igår innan jobbet så var jag på träningscentret då blev det marklyft och knäböj (vilket jag inte kört ordentligt efter skadan) och shiiit idag kan jag knappt inte sätta mig på toan vilket kommer vara omöjligt imorgon! Hahah vi får se hur det går. Känns skönt med träningsvärk då man vet att man kommit åt muskler som inte arbetat på ett tag 😝 nu sitter jag på tbanen hem från jobbet och det blir nästan direkt i säng. Så natt på er ! 

Bild från fredagen då det blev mys med Christine, det var länge sen då vi gått omvarandra det sista!

Eftersom jag inte är hundra procent i benet så har vi tagit en paus i squatchallangen och i morgon börjar vi på en ny, PLANKAN! Alltså magen 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0