Tröööötttiiisss idag

Hej hopp! Idag är jag trött vill jag lova, vaknade vid ett tiden och kunde inte somna om så hoppade upp och åt frukost & fixade mig. Efter det så åkte jag och Sandra hem till Carro och fikade och hade det väldigt trevligt och tiden flög iväg. Vi kom hem lite efter 6 tiden och begav oss till gymmet för att möta upp Sadegh och Ramin. För killarna blev de bröst o armar men för Sandra o mig blev det biceps o triceps och mage. Hann inte ens ta en power nap idag så i morgon ska jag sova ut ordentligt. (Håll tummarna att grannen inte väcker mig med dammsugaren i morgon). Nu ska jag gå och snyta mig för näsan rinner som ett vattenfall, puss hej! 
Pink power på gymmet idag 👊👊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0