Tiden flyger

God morgon folkens, natt 3 kan man säga att den har flygit iväg. Klockan är redan 5 och vi har gjort allt vi ska göra (förutom rundan på huset) Man ska gå från 14 våningen och ner, för att checka att allt är okej. Det tar ca 40 min och ganska bra träning, vi får se om jag eller Gaute ska ta deb idag. Jag har kommit in i en bra rytm med sömn o träning nu när jag jobbar natt. Jag slutar ju jobbet 07:15 och är hemma lite innan 8 så jag brukar sova till ca 2 och då är jag utvilad, det har även blivit att jag tagit en power nap innan jobb på någon timma och med hjälp av kaffe så klarar man allt.

Hur har min dag sett ut, kag kom hem vid 8 i morse och åt lite frukost med Sandra som skulle på jobb sedan sov jag till 2 gick upp och åt lite chillade framför tvn. Vid 17 så mötte jag upp Sadegh på gymmet och det blev legday :-) började med romaskin i 30 min sedan push ups med benen på bänk 3*12. Sedan körde vi knäböj ett sett med 10 på var sida, sedan ett med 15 och två med 20 (fick lite hjälp) men ändå imponerad av mig själv. Man klarar mer än vad man tror. Sedan blev det två andra ben maskiner sett med 4*12 och köttade på med lite extra vikt. Känner redan idag att i morgon kommer det bli svårt att gå ordentligt. Efter träningen så drog vi hem till Sadegh och han lagade mat till mig och det blev att ta de lugnt innan jobbet. 
Nähä nu tagga sista två timmarna, tror jag ska sova lite längre (imorgon) idag kanKSe till 3 sedan blir det att möta upp Sadegh o träna igen. I morgon blir det biceps och triceps och jag längtar redan . Tjohoooo 
Snacka om att jag kommit in i ett hamster hjul, jobba, äta, sova träna. Och det känns faktiskt helt okej ;-)
Bild från 14 våningen från hotellet igår runt 5 tiden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0