Skulle bli deprimerad om jag jobbade natt

God morgon! Idag har jag varit så trött, tänkte idag att jag behövde sova ut så gick upp vid 3, fail! Har varit förstörd hela dagen, drog till gymmet med Sadegh vid 5 och vi körde hårt biceps och triceps blev även en magövning. Gick hem efter det och åt och tog en power nap på en timma. Sedan tog jag mig en dusch och kopp kaffe och begav mig till jobbet. Idag är det natt nr 4 av 8 pch skulle aldrig klara av att jobba såhär hela tiden. Jag är alldeles för social för natt jobb, men ändå kul att pröva på det. Och om de skulle bli kris framöver så kan man ju hoppa in. Ska bli så skönt att vara ledig en vecka, ja eller 5 dagar jobbar ett pass på Ikea på tisdag men de går ju bra. Imorgon har jag tänkt att beställa biljett hem, blir nog att åka onsdag till lördag. Vi får se vad som är ledigt ;-)Nu är klockan redan 4 och de är skönt att tiden går fort. Hej på er ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0