Sista natten finitio :-)

Wihoooo, så var den sista natten gjord och nu är jag inte alls trött. Sitter på tbane och hann med den tidiga så är hemma vid 07:30. Dessa två veckor med natt jobb har varit väldigt givande, Gaute har lärt mig allt han kan. Bästa sättet att lära sig huset är absolut o jobba natt. Kan lätt tänka mig att hoppa in lite fram över ;-)
Idag och i morgon blir det jobb på Ikea. Blir inte mkt sömn idag, ca 6 timmar sedan jobbar jag 17-23 på Ikea. Onsdag till fredag blir de hotellet och helgen fri, can't Wait ;-)

Hur går träningen? Jo igår körde jag lite roing men hade inte mkt energi så hoppas på bättre resultat denna veckan. Sedan körde jag ben och rumpa och det känns faktiskt (underbart) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0