Natt 2 av 8

God kväll eller ja snart god morgon för er. Nu är klockan lite efter 4 och tiden har gått väldigt fort idag, jobbar med en som jobbat natt länge och som kan rutinerna. Jag har fått lite smått genomgång på det och de känns awesome, vi kommer bli ett bra team tror jag. Vi kommer jobba tillsammans denna veckan och veckan efter det igen så de kommer bli så bra, sooo happy :-) 

Hur startade min dag idag? Jo jag gick upp vid 1 tiden lite halvt sombie men ändå inte övertrött, blev frukost och sedan gick jag o Sandra till gymmet. Det blev 30 min romaskin där efter push ups på stepbräda, sedan körde vi rygg och lite mage. Kändes som lagom träning för idag. Sedan åkte jag till byn och mötte upp Sadegh o hans vänner, det blev bästa maten på restaurangen Zaffran, deras grillade kyckling är bäst. Sedan köpte jag nya skor till jobbet, ett par gå riktiga skor (inga high heels) efter det åkte jag hem och sov en timma sedan begav jag mig till jobbet och där är jag nu ;-) det är verkligen mer slitsamt att jobba natt än vanligt så i veckan blir det bara chill och träning inga andra planer annars kommer jag aldrig klara av 8 nätter. Nähä dags o fortsätta jobba lite, blir en kopp kaffe snart, tjohooo bara 2 och en halv timma kvar!! 
Ego Pics från i lördags ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0