Första dagen som Sandra o jag jobbade samman

God kväll :-) nyss hem kommen efter jobb och är inte så trött så jag satte mig framför tvn och åt lite :-) dagen startade tidigt redan klockan 8 då jag var tvungen att passa en telefon tid. Efter det gjorde jag smoothie och frukost till mig och Sandra sedan ordnade vi oss inför gymmet. Det blev roing i 20 min sedan pusch ups 15 gånger tre (vanliga på tå) sedan blev det happy leg day :-)
Knäböj 3*15 (10 kg på var sida)
Benpress 4*12 (70)
Sedan 3 andra ben övningar.
Efter det så drog vi till stan och kollade lite i butiker, köpte ett par riktigt bra jobb skor, så sjukt nöjd (blev ett par boots) kan även använda de privat. Och just det Sandra och jag jobbade tillsammans för första gången Idag även med Sara så det var girl power ala Sweden ;-) sjukt bra vakt och Sandra är så sjukt duktig och har lärt sig så fort (stolt) 
I morgon är jag ledig tänkte gå upp vid 9 och gå runt vattnet som ca tar en och en halv timme, taggad redan nu ;-) sedan på kvällen blir det klart gymmet med Sadegh ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0