Ändrade planer

Hej hopp! Hade ju bestämt mig för att satsa på träningen och inte dricka på ett tag. Träningen går awesome men de där med drickande gick inte så bra... Igår så var vi bjudna till christines kollega på lite fest de blev jag, Christine, Marie och Sandra. Blev tjejfest och utgång på det, kvällen var väldigt lyckad och vi knyter nya kontakter i stan vilket är väldigt kul att träffa nytt folk :-). Jag skulle egentligen vara ledig idag men en var sjuk på jobbet så fick hoppa in. Det blir 8 nätters jobb i rad, så det är bara att kämpa på, de blir tufft men får ta en dag i taget och vila så mycket som möjligt på dagarna. Ni kan ju tänka er att resten av veckan kommer se ut såhär, sova och träna och äta.. ;-) 
Nästa vecka kommer jag ju vara ledig i hela 7 dagar så när jag blivit människa igen så tänkte jag åka till Linkan på besök (om jag inte blir vampyr under denna veckan) 
Bild på mig o Sandra från igår

Gårdagens träningsbild ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0