Hösten är här

Ligger i soffan och lyssnar på regnet som slår mot rutan. Ganska nyss hemkommen från jobbet och usch nu är verkligen hösten här kallt och ruggigt ute. Det var en stund sen jag skrev, har haft fullt upp fast jag inte vet vad jag har gjort. Har ju mina rutiner med träning, jobb, vänner osv. 

Det har så klart blivit mycket träning på sistone, och en sak som är säkert är att jag inte kommer kunna sätta mig på toan i morgon. Igår körde Sandra och jag ett riktigt hårt benpass, jag körde knäböj med 20 kg på var sida och såklart med lite hjälp från Sadegh. 

Vad händer annars!? Inte mkt vardagliga saker men trivs med det just nu, har fått schema för jobbet som rullar på varannan helg och två veckor med sena vakter 15-23 och två veckor med tidiga 7-15. Det känns väldigt bra ;-) ska försöka komma till Linköping i oktober/november om jag får en extra dag ledigt. 

Nähä nu blir det sängen med Sandra och imorgon jobb 15-23 och innan träning (om jag tar mig upp ur sängen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0