Action på natten fast man inte vet de

Hej hopp! Sitter nu på t-banan till jobbet blir tre kvällar sedan två ledigt. Och två veckor framöver blir de dagtid. Så skönt ;-) 

Som ni vet så delar jag ju säng och rum med Sandra och de är tydligen inte helt lätt för henne att sova med mig. Härom natten så räknade jag ju för henne baklänges på svenska. Den andra natten fick hon en hand i ansiktet och i förrgår hör och häpna så snackade jag på spanska. Snacka om att jag själv är helt förvirrad på nätterna och har tydligen så mycket att berätta för henne. Stackare vad hon får stå ut med :-)
Skulle vilja ha en sån app som man kan spela in, skulle ju vara as kul ;-)
Champinjonen hahahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0