Sunday used to be fun-day

Hej, för några månader sen var söndagar alltid en rolig dag, man hittade alltid på något efter jobbet och umgicks nu med livet i Norge så är allt stängt på söndagar och man går absolut inte ut och festar till det. Jag saknar verkligen att vara spontan och inte behöva planera saker utan bara göra det. Men som mamma säger så ska jag väl sluta leva i min "bubbla" det är svårt för det var min verklighet i en och ett halvt år. 

Nu ska jag söka mer extra jobb så jag kan jobba röven av mig så jag kan göra allt jag vill göra. Svårt och veta vad man vill göra med sitt liv, vet att jag vill ut och resa och uppleva saker. Nu väntar jag bara på att datorn ska skannas klart för virus så jag kan knåpa ihop en bra ansökan ;-) ha en fin söndag, blir antagligen ett andra tränings pass för mig sen ;-) puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0