Stjärnor i sikte

God afton, sitter just nu på tåget på väg hem från Lizzie. I torsdags kom ju Lizzie på besök så vi kunde spendera helgen tillsammans. Jag jobbade fredag till 16 och efter det drog jag och Lizzie till gymmet. Vi körde ett av hennes program och det var fantastiskt. Kul att få lite ny idéer ;-) sedan lagade vi mat det blev kyckling och ris. Vid 9 tiden så blev det en liten roadtrip till gardemoen för att lämna Christine då hon
Skulle hem på konfiramtionsfirande av hennes syster. Jag och Lizzie tog en filmkväll med popcorn o mys ;-) på lördagen steg vi upp ganska tidigt då vi skulle hem till Lizzie och jobba lite. Det blev bara några timmar och vid fem sex tiden så kände vi att det kunde vara gott att dricka lite. Vi stack på butiken för tredje gången och inhandlade cider och satte oss på altanen i solen. Solen var framme ca 30 min sedan började det regna så vi fick gå in. Vi började spela drick spel och sedan kom några vänner till Lizzie och huset blev fullt med förfest. Vi skulle egentligen inte ut eller dricka denna helgen. Som ni förstår så funkar aldrig våra planer och det blev en spontan utgång, ja eller det var typ bondefest i någon lokal i grannby med liveband.. Så vi hängde på gänget i en amerikanare och det blev lite buggdans och mycket dricka. Man ju säga att kombinationen av mig och Lizzie blir alltid kaos fast på ett bra sätt, eller bra vet jag kanske inte men kul har vi ju i alla fall och det är ju viktigast. 

Idag har det inte varit mycket action på oss har sett 4 filmer och somnat i alla under perioder. Idag är en sån dag (jag ska aldrig mer dricka) men man vet ju att de inte går att hålla sig ifrån.. Nästa gång blir nog 17 maj (Norges nationaldag) vi får se ;-)

Nähä nu är jag snart framme i Oslo, hoppas t banan går snart så jag slipper att vänta. Puss på er






Kommentarer
Postat av: Lizzie

Är det konstigt vi blev fulla. Det Farris flaskan vi tömde i bilen hade jag helt glömt bort!!!! OJOJOJ! Att det går ann hahah! Du och jag är typ världensbästa och dåligaste drickkombo ;)

2014-05-05 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0