Fantastisk dag

Hej hopp! Idag känns allt så bra, vaknade med ett leende på läpparna och begav mig till gymmet, eller innan jag gick till gymmet blev det celcius och lite yoghurt. Idag var det leg day och det betyder HAPPY DAY ;-) startade med knäböj 12,5 kg på var sida, sedan ben press maskinen, en annan ben maskin (framsida) och rumpmaskin (vet inte vad den heter) och avslutade med squats. 
Känner att kroppen mår helt fantastiskt och har så mkt energi, känner lite i skulderna från igår och det är awesome och även magen (six pack om 5 veckor)??? Hahah det får vi se hur det går ;-)
Vad har jag mer gjort idag!? Jo lagat matlådor kyckling med morötter (nyttigt ska det vara) och snackat med underbara Ida.. Nu ska jag Snart bege mig till jobbet pass 15-23 ;-D
Längtar redan till helgen för då kommer min underbara syster på besök, wihooo kommer bli fantastiskt 

Ps det är mindre än 2 veckor tills jag börjar på nya jobbet, Haaaapppy face !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0