Jobba lite, packa lite

Hej hopp! Precis avslutat ett härligt Skype samtal med bästa Lizzie, saknar den crazy bitchen väldigt mycket!! 

Idag har jag jobbat på hotellet 11-19 och var helt slut efter jobbet, nästan fullt på hotellet och alla gäster kräver så mycket tid, puuuuh slitsamt! Men ändå kul, när jag kom hem blev det chill och även övningar push ups, magövningar med Christine och packning. Först börja vi i Christines garderob sedan min, har packat ungefär halv fullt.. I morgon ska jag tvätta så jag kan få ner resen ;-) ska bli så skönt att vara ledig i morgon, wihooo 
Fantastisk start på dagen med bananpankaka ;-)... Nu blir det natti natti här i Oslo ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0