Två träningspass på en dag;-)

Hejsan, idag har vi varit effektiva på träningsfronten det blev ett gympass vid 12 tiden, bröst, pullups, mage och lite rygg. Sedan nu i kväll var vi på spinning jag och Lizzie och 20 (gubbar) i sina cyckeldräkter ;-) Vi tyckte inte det var så hårt, vi kunde nog dragit på mer men svårt när man aldrig varit på passet! Vi kör hårdare nästa gång! Tror ändå vi kommer känna i benen några dagar framöver och skavsår i rumpan. 

Idag hade jag även tänkt att fixa bankkonto men var tvungen att ha ett slags id nummer. Så i morgon ska vi åka och fixa skattekort sedan bank kort ;-) i morgon blir det nog även att rydda i restaurangen och såklart på kvällen blir det ett gympass med ben.
Nu är jag helt död så nu är det natti natti !!

En av Julklapparna jag fick av lizziefisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0