PH Action och träning såklart

Nu sitter vi och kollar på paradise hotel som har börjat igen efter julen. Det är alltid kul med dumma personer på tv. Lite action i livet!

Vad har vi annars gjort idag? Jo jagat skattekort och tränat of Course.
Vi börjar med skattekortet vi åkte 50 min enkel väg till skattekontoret satt i kö i 30 min. sedan när jag kommer fram måste jag ha något jävla arbetsintyg med underskrift. Det hade de ikke sagt när vi ringt utan bara ta med pass! Men som tur var så kan vi maila det till henne personligen.. Så på fredag ska vi ordna detta så jag kan få skattekort, äntligen!

När vi kom hem blev det lite jobb och städning. Sedan begav vi oss till våran älsklings plats, gymmet såklart! 
Jag körde ben och rumpa 4 sett med benpress, utfall osv. Körde även mage och rygg med olika övningar. Efter gymmet blev det en promenad hem på 25 minuter och kallt om benen. 
Bilder från igår från lizzies blogg
Efter det första passet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0