Det blev inget fuerteventura hej då

Nu sitter jag på bussen och har redan varit uppe ca 2 timmar, hoppas tiden går fort med bussen bara 7 timmar kvar tills jag är framme!
Det blev inget hejdå med tårar som sprutade när det gäller mig och Lizzie, nu vet vi ju att vi ses helgen den femtonde. När det gäller hejdå't på fue så visste vi ju inte när vi skulle ses. Men känner lite separationsångest det blir ju så när man umgåtts i ca 3 månader konstant som ett beroende nästa, vi får se hur detta går ;-) nu blir det att öppna redbullen så man kan vakna lite idag. 
Vänner som Lizzie är svårt att finna, är lycklig att vi "fann" varandra <3


Kommentarer
Postat av: lizzie

Åh min kärlek! Jag saknar deg redan, hur ska det gå att sova i den stora luftmadrassen alldeles själv?! Tjååkigt. Snart ses vi, längtar redan hehe

2014-01-30 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0