Skönt att få umgås med Lizzie

Hej hopp! Har spenderat min helg på landet (trogstad) vi jobbade 14 timmar på lördagen då det började med frukost kl 8 på morgonen sedan var vi klara vid 11 då vi drog och tränade sedan åt lunch för att sedan jobba 15-02. Det var ett lugnt bröllop men ändå mkt att göra när man har 55 gäster och trerätters. På söndagen sov vi ut till 12 och sedan städade både smia och huvudhuset då det skulle komma gäster på kvällen och på måndagen. Eftersom jag inte hade något planerat så stannade jag till måndag och begav mig till storstaden igen. 
Idag har jag varit på ännu en intervju och börjar bli kung på det.., hoppas att denna veckan är min vecka. I morgon ska jag printa mitt cv och gå runt till butikerna i området hoppas på napp! Nu ska jag sova då jag har haft migrän hela kvällen och känner att jag börjar bli sjuk :-/ 




Kommentarer
Postat av: lizzie

Vi saknar dig! <3

2014-02-19 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0