Haft en fantastisk helg

I helgen hade jag besök av bästa Lizzie, fredagen startade med att vi skjutsade Christine till gardemoen. Och fattar inte hur vi lyckades hitta hem, men utan att behöva vända så kom vi hem direkt. Det blev Tacomys och chill. På lördagen tränade vi och taggade för fest. Vi hade fått tips av en kompis ett ställe vi kunde gå till. När vi kommer dit var det stängt, vi hittade ett annat ställe som var okej. Men det var ju ålders gräns 20 och jag kände mig lite gammal och inget är ju som festen utomlands. Vi låg döda hela söndagen och proppade i oss allt onyttigt man kunde. Till råga på allt så kunde jag inte finna mina hemnycklar, vi har alltså kommit in och jag hade tappat bort nycklarna i lägenheten men dom var ingenstans och finna. Idag hittade jag dom i en låda i köket.. Fattar inte varför jag la dom där, reeeetard hahahah. 

Nu är jag as taggad för ny vecka och nya möjligheter. Inbokat 3 intervjuer för denna veckan. Denna veckan är min vecka!!! Nu hoppa i duschen och ordna mig för i morgon ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0