Äntligen ;)

Hej, vaknade av att grannen typ damsugade i mitt huvud (fast på andra sidan) jag skulle upp den tiden så det gick fint. Jag åt en frukost satte på en tvätt och sedan drog på träning. Idag blev det;

Benpress
Goblet squats
Glutenbrigh med stång
Nedtrekk 
Skråbenk 6kg 2*20
(Alla dessa övningar 2*20 reps 
Burpees 3*6 reps
Magövningar
Avsluta med intervaller 30 Sek på 15 av, 6 gånger

Nu har jag diskat och tvättat och ska städa lite efter en kopp kaffe... Runt 4 landar Lizzie och ska komma och möta mig på stationen för att sedan ta tåget tillsammans till Lilleström för att sedan ta bilen till trögstad ;-) I helgen blir det äntligen jobb och umgås med Lizzie fis kan inte bli en bättre helg ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0