2 intervjuer på en dag,

Hejsan, idag kan man säga att det blev den stora intervjuar dagen. Hade fått tid att jag skulle på arbetsintervju kl 8:15 i morse. Så jag var uppe med tuppen i morse, det var fort avklarat och jag begav mig till banken (dnb) och fick äntligen skaffat norskt bankkort som kommer inom denna/nästa vecka ;-) sedan begav jag mig hem och chillade och kollade på tvn. Då fick jag ett samtal av ett annat företag som vill ha mig på intervju så vi bestämde 2 timmar senare. Nu är det bara hålla tummarna att jag snart får något, varit hemma en vecka nu och usch va tråkigt. 

Jag och Christine skulle träna idag men båda somnade på soffanefter maten och vaknade kl 21 så vi flyttade våran fri dag från i morgon till idag. I morgon har jag ställt klockan på 9;30 då är det dax för morgon promenad innan frullen, shillivippen! 

I miss the sun, the burning and the freedom! #crete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0