Fick besök av Kamprad igår

Hej hopp!! Nu sitter jag hos syrran chillar framför svensk tv, gick upp sjukt tidigt idag 05:30 tåget gick 07;30 och suttit på tåget i 6 timmar men det gick relativt snabbt. När jag kom fram hämtade syrran mig och vi drog och hämtade mitt körkort, nu kan jag äntligen köra lagligt igen ;-) sedan åkte vi hem och mammi kom på besök och fikade med oss, mysigt ;-) efter det så gjorde vi tacos och jag avslutade kvällen med en café latte med söta Patricia. Känns skönt att vara hemma ett tag. I morgon blir det hänga med Ida och sedan åka till mina päron, haaaapppyyy! 

Igår var det en märklig dag, eller vad man ska säga... Vi hade stor besök på jobbet av grundaren till Ikea, tog i hand med Ingvar Kamprad, stooooort! Dessvärre så fick jag inget kort taget med honom, men en söt liten gubbe var han !! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0