Full fart

God kväll/ god morgon på er, jobbar nu min sista natt och känner mig inte alls trött kanske för att ja sov typ 10 timmar. Kvällen på jobbet började iaf med 9 timmars flygförsening så var tvungen att ringa hotellen och informera... Vissa var så tacksamma att ja ringde en sa att hon älskade mig ;-) Hahhah kan förstå dom så de inte sitter o väntar i onödan liksom. Vad har ja annars styrt med??! Åkt och hämtat guider i platanias efter deras flygplats kväll. De bästa som finns är att köra bil på kvällen och lyssna på Max fm (bästa grekmusiken) ;-) sedan har jag lagt in nya bilbokningar och ätit chips :-) de får ja lov att göra då ja tränat idag.

Imorgon eller aa ni fattar så slutar jag 8 på morgonen sedan jobb igen 15:30. Efter det ska vi ha kickdown då folk börjar åka, imorgon kväll ska vi äta på en restaurang efter de blir de nog utgång.. På måndag morgon ska vi mötas kl 9 för aktiviteter med teamet, sedan är ja ledig på em. På tisdag är jag hel ledig och då har jag och thellis tänkt att vi ska åka till någon annan strand och steka se något annat liksom. På kvällen tänkte vi en bytur i chania, kommer bli spännande då vi bara sett platanias denna säsongen... Känns som en bra start på veckan... Puss på er mina smultron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0