42 dagar

Så har jag haft en vecka med fantastiskt besök av Christine!!! Det var inte så jobbigt att säga "hejdå" nu för jag vet att vi kommer ses inom en snar framtid i Norge.... Nu är de bara 42 dagar tills jag kommer komma hem, har ju ännu inte fått biljetten men den kommer nog snart. Men jag hoppas inte att de blir tidigare... 

Jobbet idag har varit märkligt, eller ja en märklig dag... De började med att personal var sjuka så Elin fick ta service Office som jobbar på flight och hon är inte så kunnig på utflykter så hon fick springa upp och ner till oss hela tiden, plus att hon inte hade något utflyktsblock... Kaoooos! Jag blev själv på callcenter typ 2 timmar och var tvungen att sälja biljetter oxå... Kommer in en galen man på service kontoret och skriker för vi inte hittat hans fru väska, som hon glömt på bussen.. 
Efter jobbet tog ja en glass med Linn och Elin sedan hem för att kolla på lite big Bang theory. Och nyss så kom jag hem från gymmet som jag cyklat fram o tillbaka till... Det känns awesome, ska försöka träna varje dag!!! Nuuu fasan!! Har även bestämt mig för att de inte blir någon mer utgång i platanias, om ja ska gå ut mer då blir de chania som gäller. Ändå inget drag i platanias nu helt dött!!

Ååå hade en as najs skype samtal med Lizzie nyss, Lizziemusen, ska bli skönt att träffa henne snart, saknar att vi pratar i munnen på varandra och att de alltid spårar! I Norge blir de skärpning och nyttigt och träning,, läääängtar!! Nu ska ja bege mig mot big Bang igen, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0