Underbar fri dag vid havet

Hejsan! Idag har jag varit fri, dagen startade att jag gick upp runt 9, käkade frulle och på med bikinin. Jag och Rebecka begav oss mot stranden och tänkte almira är nära och bra så vi drar dit(precis nedanför backen) När vi kommet dit så har de lukkat för säsongen. Så vi börjar vandra på stranden tänkte vi måste ha något ställe med goda frappe. Då tänkte vi på costa costa, vi kollar lite längres bort då är allt borta, så vi tar den närmaste vi kan finna, sebastians vid ett av våra hotell. Vi har legat och stekt hela dagen och färg har vi fått :D 
Sedan blev vi sugna på tacos så det blev de nu på kvällen, nästan hela teamet kom till villa G så de blev en hygge afton med trevligt sällskap. Nu ligger jag i sägen och som vanligt kollar jag på pretty littel liars. 

I morgon blir det solning igen men då vi poolen, med Andre. Det är ju Ida & Andre dag ;-) ska bli svart, bäst att passa på då man kommer bli vitas i Norden. Senare på kvällen blir de kaffe i chania ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0