Saknat flygplats

Hej mina kära, precis hemkommen från flygplatsen vilket jag har varit på två gånger idag.
Dagen startade med stekning på taket som gick sådär, två timmar i solen sedan molningt :-/ jag thellis och Linn beställde mat från Quick stop, blev kyckling gyros... Sedan skulle vi skjutsa Rebecca till flygplatsen för att hon skulle åka hem idag.. Vi råkade åka alldeles för tidigt så vi stannade på loco café (grekcafe) för en frappe, vilket var den andra för dagen. Sedan åkte vi igenom chania sedan till flygplatsen... Alltid tråkigt att säga hejdå när man blivit så taita, thelletabis som jag brukar kalla henne, så nu har jag ingen granne längre :-/ efter att vi lämnade henne åkte jag och Linn och handlade kött på lidel.. Kvällsmaten blev kött, ris och beasås, lördagsmys klart! Efter det begav jag mig till Office och sedan till min pick up på atrion därifrån departure med härliga Göteborg..  Eftersom detta är min första flygplats dag för säsongen så insåg jag idag hur mkt jag har saknat det.. Hade även arrival med Göteborg och endast ett stopp, awesome!! I natt har jag även servicetelefonen, hoppas den håller sig lugn.. Börjar kl 15 i morgon och mina kollegor hämtar telefonen kl 8 imorgon. I fall den lever apa så får jag ju sova på dagen... Puss och god natt på er!! Btw bara 9 dagar kvar tills jag lämnar mitt andra hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0