Bra vecka

Hejsan, precis hemkommen från jobbet dödligt trött,, många i teamet är nu sjuka och ja en av dom inte ngt farligt lite ont i halsen ont i huvudet.. Men det man inte har dött av, klarar man av.. Just det häromdagen hade vi kick off och jag var smurf pirat (fortfarande blå) nä men de var kul ;-) och i afton är de team middag i chania, awesome;-) och imorgon ska jag obsa gramvousa en bad utflykt snacka om stek och slappa..
Resten av veckan ser ut såhär
Fredag
Jobb, sedan dra in till chania för shopping och shopping inför söndag
Lördag
Jobb och fest på villa Mercedes (grekklubben)
Söndag
Jobb, fira min födelsedag med grill fest på taket på villa g efter de utgång
Måndag
Frii dag och chilla på costa costa..

Bättre vecka får man ju leta efter ;-) ha de bäst mina jordgubbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0