Längtar till imorgon

Hejsan! Ligger i min underbara säng och tänkte sova är ju tillbaka på Kreta och back To work. Landade runt halv ett igår sedan sätta sig på transfer bussen mot kontoret och jobbet (blev lite sen) skulle börjat kl 14., medans jag har varit borta har det hänt mycket saker så de känns Som om man varit borta mer än en vecka. Men riktigt skönt Tt vara tillbaka ;)

Imorgon kommer min kära Vanessa hit, vi har inte sets sen hon drog från Kreta förra året runt augusti. Så de kommer bli awesome Att få em vecka med henne. Jag är ledig måndag och onsdag sedan resten Av Dagarna börjar jag 12:30 eller 14, soft .Nu tänkte ja sova, ska hoppa upp runt 9 och steka för sedan jobb kl 12:30 natti natti mins havregryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0