Sämsta uppdate

Hej igen, haft lite blogg uppehåll (semester) hahah ne då.. Har bara inte haft lust och haft dåligt internet på kvällarna och blogga från mobilen är inte det bästa när det laggar. Ja vart ska ja börja?
Var ju hemma på semseter i Sverige och på bröllop efter det fick jag besök av underbara Vanessa en vecka mycket fest kan man säga och olika teman med skor på utgångarna.. Ballerina, converce, löparskor och avslutade på myhlos med klackar.Innan Vamessa ens hade åkt hem komm fina Louice på besök och även hon staannade en vecka det blev en mys vecka med utflylkt till gramvousa  och chill.
Och de senaste veckorna efter det har jag jobbat, varit sjuk och jag som skulle börja träna (ska börja om någon dag när de har lagt sig mer)
 
Fick några glada nyheter att Kära JuUULiIIEE kommer och besöker mig den 16-23 augusti LYCKA!!
Nä nu ska ja ta en PN för att sedan gå ut på PW, nu är de alldeles för varm :)
Här kommer fina pics från dessa veckor :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Puss på er <<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julie

Gud vad kul det ska bli gumman!! LÄNGTAR! Puss <3

2013-07-26 @ 00:56:33
URL: http://jadorejulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0